Tips!

I lördags så var jag o Fredrik i Bromma Blocks (I det centrumet som jag jobbar i) för att handla lite grejer till mig. Bla så var jag ute efter nytt smink och har länge tänkt att jag ska köpa i.d smink så jag var inne på Åhléns och där var det en tjej som var från i.d som hjälpte mig och var jätte bra så det slutade med att jag köpte ett startkit med både foundations, solpuder, concealer och penslar i. Och måste säga att jag är väldigt nöjd med det!! Jag hatar att ha massa fpundations och annat skit som känns som en mask på ansiktet men den känslan får man verkligen inte av det här!
Det här var det som följde med plus en concealer och minus primern.
995 kr på Åhléns, dyrt men värt!!
Sen blev det även ett nytt torrshampo..jag har haft Lee Staffords förut (en rosa burk) men inte varit helt nöjd så nu köpte jag denna från Toni&Guy och den är sååååå mycket bättre!!
125 kr Åhléns

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej gumman. Ær det dær sminket bra eller? Har funderat på det, men det ær ju så mycke pengar på en gång før smink som jag inte gillar att handla från førsta børjan =) Hur ær det med olika færgerna o så då? Allt bra, nya jobbet?? =) Puss

2010-10-06 @ 10:22:23
URL: http://norgeina.blogg.no
Postat av: Maria

Heej, id:s startkit är kanon!

Glöggmuggarna hittade jag på Ica, 10/ st! :) Men jag har för mig att jag såg dem på Clas Ohlsson också...

Hade! =)

2010-11-02 @ 20:37:28
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0