Fredag!

Äntligen är det fredag igen...veckorna går väldigt fort nu tycker jag. Måndagarna känns det verkligen inte så men sen helt plötsligt så är det fredag igen! Jag har bott här uppe nu i lite mer än 1 månad och det känns helt fantastiskt! Trivs väldigt bra på mitt jobb men vill ju helst jobba mer än vad jag gör så tittar lite efter annat också.
Helgen i Norrköping var väldigt trevlig.
Lördagen spenderades på badhuset ett par timmar med Sandra och Maja och sen gav jag mig iväg för att vara med på en möhippa.
På kvällen åkte jag och min underbara vän Tessan till Sofie och Nicke och gjorde sällskap med ett gäng på innergården där...hu mysigt som helst och vädret kunde inte varit bättre! Jätte kul att träffa alla...den ända som jag inte såg till var Fanny men vi ses säkert nästa gång och då har du säkerligen en liten bebis! =)
Tog tyvärr inte så många bilder men här är 2 bilder från badhuset iaf och så snodde jag en bild från Emils sida.

Nu ska jag hoppa in i duschen och åka till jobbet, ikväll ska jag o Fredrik iväg och äta med hans mamma och efter in till stan för att ta ett glas vin, träffa Annelie och Fredrik och förmodligen gå ut!
Ha en underbar helg mina kära!
Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0