Tillbaka till verkligheten!

Då var man tillbaka i verkligheten igen då...tillbaka i sverige och tillbaka på jobbet. Inte Fredrik förstås han ahr en veckas semester till och är just nu på öland så jag är alldeles ensamen här =(
Har har 2 sjukt bra veckor och veckan på Rhodos var helt underbart perfekt!!!
Men nu är jag alltså tillbaka på jobbet, började igår och var helt slut efter att ha kommit hem i söndags em så jag gjorde typ tusen fel i kassan och när jag åkte hem så körde jag på en bil bakifrån i en kö! Det var väl bara en tidsfråga innan det skulle hända mig i Stockholmstrafiken. Hade iaf tur att hans bil redan var lite krockad så vi gjorde inget åt det...min ena framlykta är lite inknuffad men det ska nog inte vara några problem att lösa det.
Bjuder på några bilder från resan.
Love/S


Utsikten från våran balkong

Stranden

"Ace of base"

Fredrik vid poolen

Jag dricker Margarita vid poolen

Min fina födelsedags ballong som jag fick av Fredrik kvällen innan min födelsedag =)



I en mysig gränd i Lindos

Poolen



Jag har haft en underbar resa med dig kärlek! Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0