Nytt i lägenheten

Bredvid butiken där jag jobbar så ligger det en mysig liten blombutik där det även finns lite inredningsprylar...nu har dom halva priset på nästan allt så då var jag så klart tvungen att hitta nåt!
Dessa bokstäver och ljusstake har nu fått ta plats på våran byrå och passade även på att sätta upp två tavlor. (Ja jag vet att det ena kortet hänger snett...jag blir galen!)
Ljusstaken är från Cult Design och det står "Det är mycket trevligare att vara två" på den rosa delen. Den köper man separat så man kan byta ut den om man vill. Köpte en likadan bas i svart för 3 ljus idag för halva priset på Cervera så ska in i blombutiken imorn och köpa några fina färger till den och små ljus.
Det gick på 149 kr för alla de grejerna iaf, vilket kap va??!!
Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0