Lill-lördag!

Idag är det onsdag, vilket innebär Lill-lörag och halvvägs till helg!
Skulle ha varit ledig dag men ska jobba 16-20 idag...ogillar att jobba stängning egentligen men behöver verkligen pengarna. Har varit och inhandlat nya linser idag och passade även på att gå förbi systemet för att köpa några flaskor rödvin...perfekt att gå idag, det va nog bara jag och 3 st till där inne. Stannade även på ica S:t eriksplan för att köpa fil till min älskling och framför mig i kön stod Olle Waller...den där som man kan ställa sexfrågor till....fast jag hoppade över det =)
Igår var jag på anställningsintervju...det gick okej, men konkurenssen (hur stavar man?!) är ju stor så vi får se...
Nu ska jag fixa lite käk och glo lite på tv...lr spela Mario Galaxy på Fredriks Wii...problemet är att jag blir så jävla förbannad när det inte går som jag vill!
Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0