Jag har fått ett nytt jobb!!

Jag vill bara skrika ut min lycka över att jag har fått ett nytt jobb!!!
Är så jävla lycklig och saker och ting börjar falla på plats...nu är det en större lägenhet som står högst upp på listan!
Den 1 september börjar jag som säljare på MQ i Bromma...lr butiken öppnar 23 sept men innan dess är det mkt att göra med att bygga upp butiken och såna saker. Det här är perfekt för mig!
Jag kommer slippa åka 4 mil varje dag till jobbet och 4 mil hem, slipper åka i 25 min för att komma innanför dörren hemma och jag kommer ha 15 min med cykel nu. Fatta det! Cykla till jobbet.
Det är lyx!
Jag är lycklig!




Btw så sket det sig med lägenheten, men just nu gör inte det någonting när jag är så här glad över det här jobbet!


Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0