Idag har jag haft världens bästa dag!

Dagar som denna jag haft idag vill jag ha flera av....inte utan min älskade så klart eftersom jag vill dela min glädje med dig!
Har varit inne i stan och shoppat lite, bla en klänning tills på lördag när jag ska ha min 25års fest.
Fick ett uppskattat samtal när jag kom hem som förhoppningsvis kommet att förändra en hel del....wish me luck!
Sen har jag varit och handlat lite annat till festen som behövs. Bara kräftor och lite annat som fattas nu och det kommer att fixas på lördag eftersom jag inte kan åka med det från Stockholm till Norrköping.
Här kommer lite av dagens inköp....
Söt topp från Mango
Topp från Mango
Kofta från MQ, denna kommer att bli en favorit i höst!
Denna kofta är också från MQ...mys!
Skjortklänning med skärp/snöre från Zara
De här dagarna när jag är och letar plagg att shoppa så är jag förbannat nöjd över att jag bor här =)
Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0