4 arbetsdagar kvar!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag slutar på ica...det känns helt fantastiskt! Jobbar idag-lördag och idag är sista stängningspasset vilket är sjukt skönt. Hatar att stänga, tiden går förbannat långsamt!
Sen har jag några dagar ledigt innan jag börjar på MQ. Möte på onsdag kväll nästa vecka och torsdag kör vi igång. Skönt att få normala arbetstider så man kommer in i bättre rutiner.
Jag längtar!!
Och så ett STORT Grattis till en av mina bästa kompisar Fanny som fick en liten tjej i måndags =)
Tråkigt att jag inte får se henne på länge bara!
Åhh just de, en annan grej...jag har äntligen bestämt mig för en ny mobil...har behövt en ny ganska länge nu men det har liksom inte funnits någon som fallit mig i smaken. Har iaf bestämt mig för en iphone4!! Måste bara hitta ett passande abonnemang till den...o så är det ju tyvärr väntetid på den...jag vill ha nu!!!
Love/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0