Utan klänning

Klänningen som jag ville haaaaaaaaaaaaaaa fanns inte här i stan...o jag vet, det skulle va så enkelt att bara ringa Lottie o be henne köpa den lr lägga undan den i Lkpg så jag kan hämta den imorn lr lördag....men fan alltså, min plånbok ekar på nåt sätt som den aldrig gjort förut. O så måste jag verkligen hålla i pengarna o bara köpa det jag måste.
Dvs: Jag måste ha pengar till alkohol!
Haha nerå, men jag måste faktiskt köpa 1 flaska vin tills lördag så jag har nåt till förfesten som kommer att hållas hemma hos Niklas.
Dessutom måste jag köpa en almanacka....jag får ärligt talat lite panik över att inte ha en. Folk som vill planera in saker o ting här framöver.....jag vet inte om jag kan, hur jag jobbar lr nånting. Så måste köpa det imorn när jag ska ner på stan.
Och även ett par strumpbyxor (eftersom det är jättenödvändigt?) så då kan jag faktiskt inte köpa någon klänning.
Nog pratat om det.
Har ikväll varit på minneskonstert med Ida o sötaste Nelli. 10 år sen grabbarna gick bort...fattar inte att tiden går så snabbt! Det va trevligt, men det va många yngre där....inte så många i ens egen ålder, va många som fattades. Men så är det ju tyvärr nu, många som inte bor kvar, som har jobb lr plugg o inte kan komma.
Nästa vecka är det i kyrkan, på årsdagen, det kommer nog bli mkt folk då med!
Bjuder på några bilder från Sydney också. Operahuset, Harbour bridge och Bondi Beach där vi förövrigt bodde.
Är inte så förtjust i storstäder annars men jag älskar Sydney!

Puss S







Åhhh vad jag längtar tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: sesi

haha aa man blir ju som besatt. har man sett ett avsnitt så MÅSTE man bara se nästa =)



helgen blir lugn. ska ha one tree hill maraton med fia på lördag. bädda ner oss med massa täcken o kuddar och bara glo =) vad ska du göra då? du har inte hunnit kolla in otten va sen de renovera om? det är väldigt....ROSA!!! haha. pusss

2009-02-20 @ 12:59:57
URL: http://rader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0