Snö!!

Äntligen snöööööö!!! Kom ju stora flingor igår från himlen =)
Men tillsammans med snön kom även plusgraderna så det försvinner väl om ett par dagar som vanligt.
Jag är såååå avundsjuk när jag ser dina bilder Carina på hur mkt snö ni har hos er!!
Ge mig det nu tack!
Helgen va bra, hade fest med jobbet på grand, vi hyrde en lokal där o så åt vi o drack en massa och lekte lekar o lite annat sånt....kvällen slutade inte med utgång för en gång skull, gick hem straxt efter 12 när det börja gå lite över styr.
Puss S


Kommentarer
Postat av: Elin A

Hej sötis!

Kul att du hittade mig, så jag kan läsa din blogg oxå!

Hoppas allt är bra!!

KRAAM Elin

2009-02-23 @ 17:32:43
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0