Sjuk och inget varmvatten!

Idag är det synd om mig!! Har åkt på världens jävligaste halsont. Kan typ inte andas, och ännu mindre prata! Jag orkar inte!!! Dessutom, som om det inte kunde bli värre, så gick varmvattenberedaren sönder igår så vi har inget varmvatten förrän imorn igen. Ska åka o köpa en ny idag men den blir installerad imorn. Vem fan orkar duscha i kallvatten denna kalla årstid?? Och när man är sjuk också.
Nej, jag ska gå till mamma o duscha snart. Kallvatten är inte riktigt min grej.
Idag är det 10 år sedan olyckan, så kl 18 kommer jag befinna mig i styrstad kyrka för minnesgudstjänst. Det kommer nog bli väldigt mkt folk!

Gårdagen spenderades med Camilla först, säga hej då o krama om henne o hennes underbara ungar =)
Sen en sväng till Sandra på hennes jobb och kvällen spenderades hos Linnea tillsammans med Sofie, drack vin o åt lite gott! Mycket trevligt!!

Hej hopp!




Sötaste ungarna Hugo & Casper

Kommer sakna dig min älskade vän.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0