5 dagar i Svedala....

Ja då har man varit hemma i 5 dagar....jag har fortfarande svårt att vänja mig vid den här kylan!! Försöker verkligen att vänja mig o tycka att det är lite skönt iaf...Men det är det inte!!! Jag är åtminstonde glad över att det är snö på backen (väldigt lite men ändå) Och en liten fågel viskade i mitt öra att det ska bli varmare till helgen o sen att våren ska börja komma, vilket skulle vara mysigt!
Sitter hemma nu och lyssnar på julmusik haha. Missa ju hela julen och allt vad det innebär så får ta igen det lite nu. Ikväll ska jag på glöggkväll hos Sofie med Tessan. Det kommer bli såååå mysigt, men förmodligen inte samma känsla som man skulle haft vid jul där.
Under julen var vi i Malaysia, på Langkawi så jag ska absolut inte gnälla över nåt, vi hade det UNDERBART!!
Stan nästa.....köpa glögg, o hämta ut mina p-piller, har bara 1 piller kvar....barnmorskan blev lagom glad när jag ringde i måndags o sa de haha.
Ska se om Gina har en klänning här som jag vill ha....hitta den i Lkpg igår när jag va o träffa Lottie. Vill ha den till lördag när vi ska ha fest med jobbet. Egentligen hoppas jag att den inte finns här för jag har inte råd egentligen haha. Men är så trött på mina kläder o hur kul är det o ha samma kläder som i höstas??! Nej tack.

/S

Kommentarer
Postat av: sesi

heeej babe! & välkommen Hem =)

jag har bytt bloggadress (otippat). hoppas du haft det sjukt jävla underbart. men nu är du hemma. har du sett några avsnitt av one tree hill än? sjukt bra!



pusspuss

2009-02-18 @ 20:11:06
URL: http://rader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0