Lite bilder från helgen!

Fick lite bilder från Lindström förut så lägger upp några stycken...

 Födelsedagsbarnet med sin man =)
Annelie o JagEhh....okej??Inte en fest utan mina fingrar!Linnea o JimmyAlla som va där....tror jag!?Jag o Sofie



Sitter hemma i soffan under täcket med datorn i knät =)
Ska snart se kristallen som börjar om 20 minuter. Har ingen koll på vilka som är nominerade o så men hoppas på att I en annan del av Köping är det och att dom tar hem något pris. Dom är juh bara fööör söta!!
Kanske blir popcorn till också!!
Imorn är jag ledig, då ska jag o pappa fixa hemma...om det är bra väder. Vilket det förmodligen inte är. Idag har det fan regnat konstant. Det är sjuuukt!!
Puss//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0