Ligger lite efter...

Har tänkt att blogga flera dagar nu men har glömt o inte hunnit. Jag är en väldigt upptagen kvinna!! (Lr inte)
Måste berätta om den värsta smärta jag varit med om!! Jag o Tessan hade varit o handlat o sen va o hämta grejer hos Sandra. O så skulle jag flytta på en påse i bilen och på nåt jävla sätt så kommer jag åt min nagel någonstans så den går av så sjuuukt långt ner så det börja blöda som fan. O nageln satt liksom kvar på ena sidan i skinnet  o jag kunde inte dra bort den för det gjorde så sjukt ont. Men vad gör man då?? Jo vi skrattar bort smärtan istället för det va så komiskt haha.
Ska visa bilder när jag tagit hem min mobil sladd. Sjukt äckligt va det iaf.
Jävligt snyggt också nu när jag ska på fest imorn. Blir så förbannad. Ja ja....
Äntligen är det helg iaf. Skönt det. Ska iväg o skjutsa brorsan nu o sen vidare till Niklas o umgås med honom o Calle. Men blir nog rätt tidigt hem för jag är rätt trött o ska på stan skapligt imorn.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0