Jag har shoppingbegär!!

Jag vill handla massa nytt!!! Fan, när man har bestämt sig för att inte handla något som man absolut inte behöver så hittar man massa juh!!
Ska på 25-års fest på lördag och vet inte vad jag ska ha på mig! Blir tokig på att man jämt känner att man måste köpa nåt nytt bara för att man ska gå bort.
Ska ner på stan imorn o se om jag hittar något vettigt till ett vettigt pris. Vill inte lägga ut hur mkt pengar som helst heller med tanke på att vi snart åker.
Såå....önska mig lycka till =)
Idag började det två nya människor på jobbet, en i kassan o en i butiken.
Träffade juh mest hon som va i kassan och hon va väldigt duktig o lärde sig snabbt o så. Dom är inhyrda från ett företag så vi ska kunna ringa när det behövs o så har dom väl några fasta tider vissa helger som jag förstod det som.
Blir nog bra det där.
Idag slutade jag kl 15. Då åkte jag hem o la mig o sov en timme typ, det va hur skönt som helst. Fattar inte att det kan va så skönt o sova =)
O sen va jag ute o gick med en på jobbet. Gick nästan en timme...inte riktigt, men nästan =)
Nu ska jag fortsätta kolla på kläder på nätet o suktas!
Dessa två hitta jag på urbanoutfitters. Inget jag skulle ta på mig men jag tyckte dom va lite roliga.

Puss på er



Turtles liksom?? Haha lite söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0