Jag har inte haft ork!

Nu har det faktiskt gått 1 hel vecka sen jag skrev nåt. Men jag har inte orkat, och gör inte det nu heller egentligen.
Har jobbat helgen, har varit väldigt mkt folk både fre, lör och söndag. Skönt det för då går tiden fort =)
Idag har jag varit ledig. Gick en promenad till stan vid 11 tiden och träffade Linnea o Sofie, Fikade vid knäppingsborg på te&kaffecompaniet, verkligen jättemysigt. Vi satt där inne helt ensamna i typ 2 timmar. Sen bokade vi en tid till Sofie också för hennes ansiktsbehandling, hon fick det av oss när hon fyllde år.
Sen mötte jag pappa så va vi o käkade. O så gick jag förbi Sandra på hennes jobb o lämna skor o sen åkte jag hem....
Sen va jag förbi mamma en sväng också.
Så nu har jag 3 dagar med kvällsjobb att se fram emot (eller inte!!) Men på fredag jobbar jag bara 8-14 o sen är det helg igen!!!
Bara 5 veckor kvar tills vi drar nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0