I ditt ansikte!

Hur roligt va inte det då i måndags??!!
Jag hade bara tänkt att se till första reklamen och sen tänkte jag lägga mig o sova, men jag kunde fan inte sluta glo...haha...det blir att fortsätta att se på! Nu va det juh lite roligt också för att dom va i kyrkan o så, så man vet juh inte om det håller måttet i kommande programm. Men jag hoppas det!



Va det någon som såg idol igår då? Jag jobbade kväll så va inte hemma före tjugo i nio så missa en stor del av det men hann se lite på jobbet innan vi gick hem. Vilken idiot sjunger om en Coca Cola som någon har hällt sprit i?? SÅ jävla roligt alltså...det är underhållning på hög nivå! Det är nu i början som det roliga är, är juh inte lika kul sen när det är final med de 12 bästa lr hur många dom nu är.

Snart dags för att jobba igen, så tråkigt att jobba kväll 3 dagar i rad. Bläää!! Men ledig helgen så det kan man va nöjd med. Ska åka till Lkpg då...åker förmodligen redan på fredag eftermiddag och träffar Lottie, så ska vi ut o ta några glas vin på kvällen =) Och på lördagen ska vi träffa Hanna också o fika o snacka massa skit som bara vi kan ;) Blir kanske sista gången jag träffar dom innan jag åker iväg över vintern.

Lördag kväll har jag inte planerat något än, men nåt ska man väl göra!

Nu kom posten..måste ut o kika om det va nåt skoj. (Förmodligen bara räkningar, o det är mindre kul)


KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: håller med till tusen, oth är så nedrans bra :)

2008-09-17 @ 11:23:17
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0