25-års fest

Va på fest igår som sagt hos Sofie...hon har juh nu blivit 25 år gammal =)
Var väldigt trevligt men god mat o dryck. Fick dock ont i magen senare på kvällen. Vet inte om det berodde på att jag ätit dåligt lr om det va pga rödvinet. Kan mkt väl tänka mig att det va vinet....
Men men. Blev ingen utgång iaf o det känns bra idag. Kändes lagom onödigt o åka ner till 2 o betala 120 kr för en timme...ne då får det va!
Idag vaknade jag vid 9 först o va uppe en stund men gick o la mig igen o vaknade vid tolv =) skönt...o inte behöver jag ha dåligt samvete heller för det är så dåligt vädet!!
Snart blir det pizza!
Bilder kommer upp någon annan dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0