Lite tidsfördriv...

Kan uppdatera här nu under tiden jag laddar upp bilderna på fuji. Gör det som en liten säkerhet ifall dator skulle paja lr va fan som helst...jag skulle bli så jävla tokig om bilderna försvinner!! GAAALEN!!
Tänkte bara lägga in lite bilder nu o sen dra mig hemåt. Jobb imorn så upp tidigt.

Först lite kort från min brors student...äntligen har han också klarat av sin skoltid!! =)



Grattis återigen älskade bror!!


Fortsätter med lite bilder från Göteborg...



Orkar inte skriva så mkt om den  helgen.....bilderna får tala för sig själv. Men kort o gott: Super fint väder, Jättefint hotell (med balkong o grejer), Väldigt trevligt sällskap, Trevliga människor och blöta kvällar!!

O så sist men inte minst.....lite blandade sommar bilder...



De två sista bilderna är från personalfesten vi hade i lördags....gillar skarpt Dogges t-shirt han hade på sig, haha!!

Ja det va allt för denna gången....uppdatering kommer när det finns tid, ork och lust!!
Puss o God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0