Uppe med tuppen!

Jupp, det va jag imorse, hade ställt klockan på 06.00 men vaknade till redan 05.11 o va pigg så det va bara att gå upp o hämta tidningen o lägga sig o läsa lite o sen gå upp. Så nu har jag betalat räkningarna också, skönt med det. Bara bensinräkningen som jag inte vet hur mkt den är på än.
Just nu kollar jag på beverly hills, det är juh lite roligt =)
Börjar inte förän 2 timmar, men ska hämta pappa vid 8 tiden och sen ska vi hämta min bil, äntligen är den klar. Blir nog inget billigt kalas men det är tur att man har en så snäll pappa som stället upp!! Tack tack!

Ikväll får jag besök av Tessan o Fanny, vi ska käka lite o umgås, mysigt mysigt. Carro kommer ev förbi men tror nog inte det. Hoppas du får en härlig semester gumman!! Är väldigt avis måste jag säga ;)

Och imorn ska jag på födelsedagsfest så på dagen ska jag vandra ner till stan med allt jävla folk o trängs!!
Se om man kan hitta nåt fint. Funderar även på att istället åka över till lkpg o ikanohuset, men får se hur det blir med det.
Kan även bli en promenad imorn på förmiddagen, ska va fint väder o då är det mysigt...har nästan fått lite vårkänslor men det är juh alldeles för tisigt tycker jag.
Men jag längtar som en tok efter sommaren. Kunna gå utanför dörren i bara linne, kunna sätta sig i parken sitta i solen o ha det bra, gå till trädgårn på kvällarna o sitta i bara en tunn tröja....gud va jag längtar!!
O så får vi inte glömma det där med att äta mkt glass också, det gör man juh inte på vintern direkt.

Ha en trevlig helg....det ska jag försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0