Tvätt-Jobb-Inventering

Då har en ny dag kommit...har varit vaken sen kl7, då jag började att tvätta....kändes inte så kul men fanns ingen annan tid som passade den här veckan tyvärr. Men nu är iaf allt tvättat och ska bara torkas.
Tråkigt att hålla på, men skönt när det är gjort!
Ska snart göra mig i ordning, gå ner på stan o handla så jag kan fixa matlåda.
Sen blir det en promenad till jobbet, har inte fått min bil än tyvärr....är glad att det inte regnar idag!
Idag stänger vi kl 18, o sen ska vi inventera till 23 är sagt. men mkt möjligt att vi blir färdiga tidigare. Skönt att jag börjar 12 imorn så jag får sova lite =)

Gårdagen ägnade jag mig åt att sova väldigt länge....gå en långpromenad..lr långpromenad vet jag inte, tog bara en timme. Gick iaf runt strömmen o sen hem igen, vet inte hur långt det är riktigt...
Sen på kvällen va jag hos carro o umgicks lite...alltid trevligt..

Är det nån mer än jag som verkligen ser fram emot lönen på fredag lr??
Januari är för jävligt alltså....men man lyckas på något sätt alltid överleva iallfall konstigt nog.

Nu är min lägenhet uppsagd iaf...så får vi se vart jag ska ta vägen när jag måste ut härifrån...
Lämnar det lite öppet än så länge, har lite många bollar i luften för tillfället...
Nehe, om man skulle orka resa sig ur soffan då o göra sig redo för denna dag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0