Solig dag!

Lite uppdatering ska väl inte skada här va....Tessan klagade lite igår så får väl anstränga mig lite. Tänkte att jag skulle börja lägga upp lite bilder också, ser lite roligare ut då =)
Blir både gamla o lite nyare tror jag....får se vad jag kan hitta.
Idag har jag o Tess varit o handlat på willys o sen en sväng på stan....va även på mio och media markt, skulle kolla efter den mobilen ni ser nedanför. Har säkert väntat på den sen i spetember känns det som.....evigheter!
Nu är det nästan som att jag inte vill ha den längre för det. Har funnits i svart länge med vill juh ha den bronze färgade, tänkt om den är jätte ful när jag får se den =( då har jag väntat i onödan, kul liksom.
Nu har jag papper på att jag ska säga upp lägenheten....bara att skriva under o skicka in...men vet i fan vart jag ska bo, känns inge vidare o bo hos pappa måste jag säga....usch!
Men löser sig säkert..

I helgen då...vad händer?? Jo det blir jobb...så lugnt!
Nästa helg ska jag på födelsedagskalas =) men sen i februari ska jag ha en nykter månad.....är  väl tanken iaf men tror faktiskt att jag kommer klara det riktigt bra....

Lite bilder då....



Och alla är från fester....haha, är enda gången kameran kommer fram tragiskt nog. vet inte varför men får nog ta o bättra mig på det!!
Idag har det varit soligt o fint, det glömde jag säga, då blir man pigg o glad =)
Nu ska jag fortsätta med tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0