Nytt år, Nya....förväntingar?

Vet faktiskt inte om jag har några förväntningar faktiskt....Man blir bara besviken om man har det så försöker skippa det. Men ha faktisk några "nyårslöften" lr vad man ska kalla det....löften och löften men ska iaf försöka ha dom i bakhuvudet under året.
1. Jag ska säga upp min lägenhet.
2. Jag ska byta jobb.
3. Jag ska ut o resa.
4. Jag ska inte ge mig in i något seriöst förhållande.
5. Jag ska börja träna. (haha nej trodde ni verkligen det, det kommer aldrig ske!)
Men de 4 första där ska man väl kanske kunna uppnå. Lägenheten ska jag säga upp för att jag ska kunna spara ihop lite pengar så jag kan ut o resa. Punkt 1 och punkt 3 hör alltså ihop. Och så kan man blanda in punkt 4 där också. De blir bara jobbigt om man ska ha förhållande o sånna saker om man ska åka iväg.
Punkt 2 får stå för sig själv. Är så trött på jobbet så det finns inte. Suck.
Fast lite kan man blanda in den kom jag på nu...om jag inte hittat nåt nytt jobb innan jag ska åka så tar jag juh tjänstledigt och slipper då jobbet ett tag. Är tänkt att vi ska vara borta i några månader, ett halvår typ så då slipper jag det där stället....skönt skönt!!

På nyår då....det blev alternativ 3. Alltså va här hemma, gjorde käk, åkte på någon fest i stan firade tolvslaget, och sen palace. Va väl inte världens bästa nyår men bättre än att sitta hemma antar jag.
Har varit ledig i tre dagar nu, jätte skönt, men imorn ska jag dit igen och sen jobba helgen. Har inte gjort mkt på dom dagarna, har varit kallt o så... men idag kom äntligen snön!! Lycka!
Ikväll har jag o Carro varit ute o gått en sväng i stan o lite runt. Va rätt skönt faktiskt.

Imorgon efter jobbet ska jag kolla på en lägenhet....hoppas den är fin och att jag får den. Är nästan 800 kr billigare än den jag har nu och behöver juh spara pengar så...ja.

Igår började jag titta på en miniserie på femman. Talk to me. Den va bra, o sista två delarna är idag, ska bli kul att se hur den slutar =)
Dags att göra lite te nu efter den kalla promenaden.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0