Nymålat lunchrum

Kan väl skriva några rader bara för att uppdatera lite...ligger i soffan nu efter en helgs jobb.
Inte för att vi haft spec mkt att göra men blir juh ändå lite trött.
Jag och Niklas har ägnat oss åt att måla om vårat lunch rum =)
Jätte fint blev det. förut va det bara vita väggar, jätte tråkiga, men nu har en vägg blivit målad i café färg istället.
Var en väldig debatt om vad vi skulle ha för färg. Jag höll rätt länge på oliv färgen men det va inte så populärt bland dom andra så vi fick kompromissa lite...fint blev det iaf, nu fattas bara nåt färgglatt lr några fina tavlor lr nåt att sätta där på väggen också. O lite nya blommor till fönstret.
Har även en idé att sätta dit fina kakeldekorer över diskbänken.
Har hittat på nätet fina...är recept på dom =) kan vara lite inspirerande för mina kära arbetskamrater att börja göra matlådor haha.
Dom kostade 85 kr för ett paket med 6 st i...men upptäckte sen att frakt o sånt skit skulle gå på 69 kr....känns skapligt onödigt faktiskt så får väl se hur det blir med den saken...

Imorn bitti innan jobbet ska jag lämna in min söta lilla bil på service....se om dom kan hitta anledningen till att den stannar när jag sitter mkt i kö o så....
Tisdag är jag ledig, ska bli skönt. Sen är det onsdag och då ska jag tvätta först kl 7. börja jobba kl 12 o så har vi inventering på kvällen så vi stänger 18... o så får vi se hur länge vi håller på. 23 är väl sagt men möjligt att vi är klara tidigare.

Nu är det nån film på tv o sen cold case. sen är det sov time =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0