Min dag

10.00
Min mobil börjar pipa för att jag har satt den på alarm =)
Snozar i ca 25 min innan jag går upp o hämtar tidningen och lägger mig i sängen igen och läser den.
Stod nog inget spec idag för jag kommer inte ihåg nåt....men imorn är det bebisar o det är alltid lika roligt, veckans höjdpunkt!
11.00
Duschar, äter frukost, gör mig i ordning. Ser samtidigt på slutet av Oprah och början på Rachel Ray. Hon är så söt tycker jag....har även där inget minne av vad programmet handlade om (Lite seg i huvudet på "morgonen")
12.00 börjar jag min promenad till jobbet...i duggregnet.. men va rätt skönt ändå, lite tråkig väg bara. Ska nog försöka börja gå när det är hyfsat väder ute. Men inte på helgerna.
13.00
Börjar jobbet....står två lååånga timmar i kassan, är helt sjukt lugnt nu.
Gick iväg ca 10 min för att ringa till IF för tredje gången sen i början på december o fråga vart fan mina pengar va som jag skulle fått då i dec. Fattar inte folk att man är fattig nu?? Hur som helst ska jag få dom på måndag lr tisdag.
15.00
Lunch....Makaroner, köttbullar och broccoli. o en tomat hade jag med mig också men den va inge god. Åt semeltårta när maten va uppäten, Patrik fyllde år så han hade med sig, va väldigt gott måste jag säga =)
16.00
Ut o jobba igen....är ett tag ute i butiken där det inte händer spec mkt...vi kollar lite på kort från personalfesten o skrattar åt hur roliga/fulla vi ser ut på typ...se flesta korten.
18.45
Fika. Jag och Niklas fikar tillsammans, det gör vi alltid när vi jobbar kväll lr helg ihop =)
Vi har börjat rita en så kallad "serie" på en kvitto rulle som började ta slut så nu när man drar ut den är det nu mera början på en serie. Har även stått o gjort lite när jag stått i kassan (Då kan ni förstå hur lite vi har att göra) det är som på ett dagis nästan. Alla pennor i alla storlekar o färger åkte fram. =)
20.15
Hem för dagen. Äntligen! Skjuts hem av Anne så slapp både jag o Niklas gå hem i mörkret.
20.45
Tessan kommer. Är egentligen planerat att vi ska till en fest o träffa massa folk från förr i tiden när jag umgick mkt med Camilla o folket.
Men blev inget av det.
Jag o Tessan åker istället o handlar godis o delar på en flottig pizza.
22.40
Tessan överger mig och går till Palace för att jobba.
23.37
Nu sitter jag här och uppdaterar bloggen...

Rolig dag va? Eller inte...Nu ska jag sova, är väldans trött och börjar imorn vid halv 10 igen.
Avslutar med några tänkvärda meningar....




Älska de du kan. Rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0