Försvunna små barn...

Kollade lite på Extreme Home Makeover förut, hade sett det förut så såg bara slutet. Men där iaf så va det en mamma med tre barn varav den ena dottern hade försvunnit för några år sedan, så som många andra barn också gör. Men så jävla hemskt alltså!! Och hon vägrade tro något annat än att hon skulle komma hem igen en vacker dag. Är så svårt att förstå sånt där. måste juh va skit jobbigt....ens eget barn!
Och hon Madeleine, hon har juh varit borta i över ett halvår. Där kan man ioförsig undra hur fan föräldrarna kunde lämna sina barn ensamna på hotellrummet. Hur dum får man va???
Läste för inte så länge sen i Aftonhoran hur många barn som är borta utan att man vet vad som hänt dom. Helt sjukt många va det!! O så undrar man om dom är i livet lr inte. Jag tror juh inte att om man har varit borta så länge som Madeleine nu har varit så är man inte i livet. Men visst, det kanske hon kan va men herre gud det har juh stått om henne i tidningar världen över. Alla vet juh vem hon är så hon kan juh inte visa sig ute utan att någon känner igen henne. Senast i söndags läste jag att någon hade sett henne i Chile. Jaha, men gör nåt när ni ser henne då idioter!!!? Är inte första gången man hör att nån har sett henne liksom...men vad jag vill säga med dessa rader är att jag tycker jävligt synd om föräldrarna (om det inte är de själva som har gjort nåt så klart). Och stackars de små barnen om det är så att de lever o är i fångenskap...
Vad hette hon som lyckades rymma förra hösten nu då??!!! Alltså man måste juh va helt crazy o komma ut i den riktiga världen igen...skulle hellre dö än att vara fången hos någon psykopat!
Det va mina tankar idag som jag kände för att dela med mig.

Har för en stund sen sett nya serien Gossip Girl, Hur bra va inte den då?? Den måste jag verkligen fortsätta se =) Tyvärr börjar den 20.00 o jobbar jag kväll missar jag juh halva...men går säkert i repris de gånger det behövs.

Nu börjar alla årsinkomster komma i brevlådan, det innebär att det snart är dags att deklarera. Jag hoppas inerligt att jag får tillbaka på skatten....förra året hade jag över 2000, det va fan inte kul alltså!

Ledig två dagar nu....Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0