Första dagen av resten av mitt liv...

Jag måste ändra mitt liv...och det är NU!!
Blir så jävla trött på mig själv när jag beter mig på ett jävligt lustigt sätt så fort jag får i mig lite sprit. Fattar inte hur jag fungerar då...helt sanslöst!
Så nu ska jag börja med att ha en alkoholfri månad i februari. Känns rätt bra faktiskt.
Har varit bakis i två dagar nu, inte direkt att man får ut så mkt av helgen när det är så...
Och de som läser det här som jag betede mig dumt mot igår, förlåt!

Igår på dan då så va jag i lkpg och letade present till fördelsedagsbarnet vi skulle till igår kväll.
Va jävligt dålig så va väl sådär men men....
Och idag har man vaknat med ångest igen av någon anledning.
Men iaf, festen va trevlig! Skönt att det inte va tokmycket folk...och jag lyckades få i mig lite dricka även fast jag va bakfull o det tog emot.

Idag är det snö ute....det är lite mysigt men kan inte riktigt känna glädjen iaf....tyvärr.
Funderar på att ta en promenad sen...lr typ snart.
Får se hur jag gör.

Hoppas iaf på att ni haft en bättre helg än vad jag haft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0