Trött

Trött o sliten fast jag varit ledig idag.
Har hållt på o flyttat o burit massa så har asont i ryggen.
Har flyttat till smedby igen tills jag åker....skönt faktiskt, behöver spara lite pengar =)
Och så har jag varit hos optikern, kollat mina ögon o skaffat nya linser. Fick även hem 2 par endagslinser som jag ska prova eftersom jag ska köpa det sen när vi åker iväg. Ska köpa dom på nätet dock, inte hos dom men fick dom ändå gratis, så det va shysst faktiskt.
Sen så fikade jag med Carro, Carro o Mickis. Ena Carro va hemma från oslo, trevligt att hon ringde.
Träffade även på Ida med underbarnet, som inte har något namn än. Ida vill Hedda och Nicke Nellie.
Får väl se vad det bli för något =)
Linnea och jag har även köpt present till Sofie idag =) Hon fyller snart 25 och ska ha fest nästa helg, det blir nog trevligt.
Hoppas även att presenten kommer att bli uppskattad.
Som ni märker så har jag hunnit med massa idag när jag varit ledig.
Men nu v'äntar fredag kväll o helg jobb...
PUSS

Kommentarer
Postat av: ina

Men hej gumman =) Det va ju lææææængesen. Jag køpte den på Gina vettu ; ) Vart e det du ska dra på tur då?? Med Tessie??? Fan jag blir avundsjuk, kosta masser eller, ska ni resa runt o hur længe ska ni vara borta? KramPuss

2008-09-01 @ 11:18:09
URL: http://ww.norgeina.blogg.se/
Postat av: cicci

sooooofieeeee =)

2008-09-01 @ 14:34:54
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: cicci

haha jaaa hur i helsike lyckas man JÄMNT liksom?



jag mår bara bra. lite pms-ig bara :P själv då? aa jag träffade dej då. men du var lite rund under fötterna som sagt =) ska du ut på lördag? på brick & lace? faan jag e så less på otten men men, vad gör man hehe? pusskram

2008-09-02 @ 18:08:10
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0