Jobbarhelg

Jepp, nu är det dags för min första jobbhelg på 6 veckor....så jag ska väl inte klaga, men är juh inte så roligt att jobba helger...men nästa vecka jobbar jag bara tis-tors så det ska bli riktigt skönt faktiskt!
Då är det ju även augustifesten så det är marknad o massa sånt på stan. Det är lite trevligt när alla Norrköpingsbor visar sig ute =)
Hoppas bara på att vädret blir fint, åtminstonde uppehåll så man slipper gå med paraply. Har för mig att så va fallet förra året. Sen är det väl fyrverkerier o sånt också va?? Det kanske man skulle se nåt på.
Om det är grillväder på lördagen så blir det nog det här hemma på innegården. Har även bjudit hit mina älskade vänner från Linköping då men dom skulle ev på Winnerbäck så dom kanske kommer över dagen bara så man kan gå o trängs lite på stan o marknaden.
Idag börjar jag inte fören kl15. skönt det. Så jag har ätit frukost o så, och så ska jag diska, stryka, duscha och sen om jag hinner blir det även en promenad. Solen tittar fram lite idag och så regnar det inte!! Vet förstås inte hur mkt det blåser för det gjorde det som satan igår. VART TOG SOMMAREN VÄGEN??
Om 10 veckor befinner jag mig i varmare länder iaf...gud sååå skönt.
TIden går fort så det är juh snart här!
Planering på måndag inför detta.

Igår va jag hos min kusin Sandra o hennes lilla familj o grillade. Det va trevligt!
Sen efter det åkte jag hem till Camilla en sväng o hälsade på =)

Ha en trevlig helg!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0