Dagar kvar: 55

Ni får följa min nedräkning här nu =)
Igår va det dags för vaccinering. Va så jävla nervös hela dan så jag höll på att börja tjuta typ.
Men va juh tvungen o ta skiten så jag o Tessan kom dit vid 18 tiden. Va inte så jätte lång väntetid faktiskt.
Så fick vi iaf komma in där o så kolla han allt vi skulle ta o så. Skulle ta 2 sprutor igår egentligen men det ena vaccinet va slut så tog bara 1. Det va den 1:a sprutan av 3 av twinrix mot Hepatit A+B. Andra sprutan ska vi ta om en månad då vi även skulle ta mot nåt annat va det nu va...och sen 3:e sprutan ska vi ta när vi kommer hem så har man livslångt skydd. Det är det juh lätt värt! Och sen så fick vi nåt äckligt att dricka också som vi ska ta om 1 månad också. Det vi ska dricka är mot kolera, och den andra sprutan tror jag är mot tyfoidfeber. Inte så dyrt heller som jag trott....samanlagt skulle det gå på runt 1700 tror jag. Betalade 900 nu och sen nästa gång va det typ 800 kr tror jag...lr nåt.
Jag har hittat en väska nu också som jag ska köpa....inte nån panik än o köpa den men gör nog det snart så man har det gjort.

Idag börjar jag jobba kl 15. Skönt med korta dagar men segt o stänga =)
Åhh visst ja, jag va på bio igår med Linnea och såg på Barnhemmet. Den va så jävla äcklig alltså. Linnea våga typ inte kolla i ville gå haha. O så va det några tjejer som satt o skrek i salongen haha. Men bra va den, verkligen sevärd!!
Inte ofta man går på bio heller, så mkt trevligt va det.

Nehe om man skulle duscha o gå en promenad kanske....har lite ont i armen idag efter sprutan.
Avslutar med lite bilder från kroatien...

Puss



Bild
1: Taget från stranden precis nedanför hotellet bort mot den lite större där vi låg mestadels.
2: Jag o Jocke i trappen vid hotellet, på väg ut o äta.
3: Jocke på stranden.
4: Taget från min balkong, där ser man hur nära vi hade det till vattnet =)
5: Jag o Pappa
6: Sista dagen innan hemresan. Sista ölen, smaka jävligt bra!
7: Kvällssol
8: Jag o Jocke på båtresa
9: Vårat hotell taget när vi va nästan hemma från båtresan.
10: Jag o Jocke på Bol, ett av ställena vi åkte till med båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0