Var är snön?

Va mysigt det är med jul....men vart f*n är snön??? Jag vill ha snö nu nu nu!!!
Det är så fint med alla ljusstakar och stjärnor i alla fönster....så mysigt. Men skulle juh vara mkt trevligare med lite snö. Det lyser juh upp lite också, är juh mörkt redan kl 3 om dagarna....blir juh hur trött som helst!!
Idag har jag varit ledig, inte gjort mkt, skjutsat farmor på förmiddagen och nu ikväll har jag o tessan varit en kort stund på stan. va nere vid knäppingsborg där som där mysiga butikerna är. Jätte mysigt o härligt...
Hittade en mobil på marken....som så småningom började ringa så tjejen som va ägare till den blev väldigt glad.
Tur att det finns ärliga människor också ;)
Nu ska jag ta o äta lite mat...så magen blir glad också =)
Sen blir det sova rätt skapligt, ska på morgonmöte imorn mellan 7.30-9.00. Kul att jag inte börjar förns 13..så det blir väl hem o sova en stund till om jag är jätte trött...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0