Färdigbakat

Jaha ja då va man klar med baket. Blev ganska lyckat faktiskt =) men vad ska jag med 40 st till?? Kan juh inte stoppa i mig alla själv juh. Tar kanske med till jobbet, lr så fryser jag in. Men dom kommer nog iaf inte bli uppätna till julen är slut.
Skulle juh baka knäck också men konsum hade juh inte några formar till det så få åka hem till mamma o sno hennes om jag inte är o handlar någon annanstans nån dag.
Har även försökt få inspiration till att städa men har inte gått så bra. Gör nog det imorn under tiden jag tvättar.

Vill sätta upp mina ljusbollar i fönstret i vardagsrummet....men har bara fått upp en där det redan fanns en krok....dock räckte inte sladden till uttaget så måste köpa förlängning imorn på jobbet...och så krokar så jag får upp dom andra två. Nu har jag en stjärna istället som ska stå i köksfönstret egentligen. Så lite julkänsla har jag fått hemma....=)

Nu har Fula Betty börjat så ska se det och sen är det hemmafruarna....Yes yes, det är för roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0