4 Dagar kvar...

Till julafton...
O inte är jag klar med alla klappar...men ska fixa det imorn innan jobbet, börjar inte fören 13.
Jobbar kväll o sen helgen. o nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar =) det ska bli skönt!
Va händer nyåret då?? Har ingenting planerat då förutom att jag ska jobba 9-16. Kul kul..jag hoppas på snö tills dess för tydligen ska det juh inte komma någon till jul iaf tyvärr. Skulle behövas lite snö som lyser upp det här eländiga mörkret som är nu. Är deprimerande och så blir man jävligt trött....skulle kunna gå o lägga mig nu men ska tvätta om en timme så det går juh inte =)
Idag åkte C till Shanghai.....hoppas det blir en trevlig semester. Och F&A åkte igår till Malaysia....o dom är juh framme nu....är riktigt avundsjuk på dom just nu. skulle med vilja åka iväg från den här kylan.
Skulle juh gjort det i februari men blev juh inget med det nu pga vissa oförutsedda händelser....tyvärr.
Men men, kanske kommer iväg nåt nästa år istället.
Om jag inte skriver något här nu innan jul så önskar jag

En riktig God Jul och ett Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0